Välkommen till
Invigning av skulpturen Bäckahästen!

Den 20 juli 17.00 i Gärdslösa, minnesplatsen vid kyrkan.

Med konstnären, Frances Gill musik, Birgittas kör, representant från Experimentellt Kulturarv.

Arrangör: forskningsprojektet Experimentellt kulturarv och entreprenörskap och Kulturell Tankesmedja
Stöd av Kampradstiftelsen samt Linnéuniversitetet, Mörbylånga och Borgholms kommuner, Kalmar läns landsting, Ölands Folkhögskola
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------


 Senaste uppdaterad 9/7 under rubriken "Interactive Musical Instrument Sculpture" i fältet ovan.




Tidigare uppdateringar:
NÃ¥lfiltad katt i korg.

För den som vill veta mer om tekniken rekommenderar jag http://www.sarafinafiberart.com/default.asp

Den framtida skulpturen Bäckahästen: "Interactive Musical Instrument Sculpture"   (PÃ¥ svenska "interaktiv instrumental skulptur")

Bloggen visar i första hand det jag har till salu just nu men även nÃ¥gra äldre projekt och sÃ¥dant som jag hÃ¥ller pÃ¥ med.


Teknik.
Om inget annat anges så är tavlan målad med olja på masonit.
Ramar ingÃ¥r alltid i priset. Ramarna syns inte pÃ¥  bilderna men jag har nÃ¥gra olika gammaldags lister som jag använder. Man kan välja bort ramen och dÃ¥ dras 200 kr pÃ¥ priset.

Jag skickar gärna tavlor mot postförskott.
Vykort, posters, böcker och annat tryckt material kan beställas pÃ¥ mail, post eller telefon. Det skickas med post och det följer med en räkning och bankgironummer  i paketen. Även bilderna under fliken SkÃ¥pmat kan skickas med post och en räkning. 
(I startbilden ovan finns det bilder som redan är sålda.)


-------------------------------------------------------------------------------